Sanal ofis legal mi?
Evet! Türk Ticaret Kanunu ve diğer ilgili yasalara göre kuruluşu zararlı sayılmayan şahıs şirketi, limited şirket veya anonim şirket, sanal ofisi yasal iş adresi olarak belirleyerek kurulabilir. Başka bir deyişle, sanal iş adresi, limited şirket veya anonim şirket olsun, her türlü iş için uygundur.
Kimler sanal ofis kullanabilir?
Sanal ofisi kimler kullanabilir?Serbest çalışanlar. Bir meslekte bağımsız olarak çalışan serbest meslek sahipleri sanal ofis hizmetlerinden faydalanabilir. …Girişimciler ve yeni kurulan şirketler. …Uzaktan çalışanlar. …Küçük ve orta ölçekli işletmeler. …Küresel şirketler. …E-ticaret şirketleri.
Sanal ofis kira sözleşmesi midir?
Şirketin ihtiyaçlarına uygun sanal ofis hizmeti sunan şirket ve hizmet seçeneği seçildikten sonra, kanuna uygun olarak kira sözleşmesi düzenlenir. Bu kira sözleşmesi, tıpkı fiziksel ofis kira sözleşmesi gibi, şirketin kurulması ve diğer tüm resmi işler için kullanılabilir.
Sanal ofis tebligat alabilir mi?
Benian Ofis tarafından yayınlanan gönderi Sanal ofis bildirim alabilir mi? İyi bir lokasyonda güvenilir bir sanal ofis seçmek mümkündür. Sistemin işleyişi oldukça güvenilirdir, çünkü profesyonel bir ekip bildirimleri almaktan ve şirketin resmi adresine gelen kargodan sorumludur.
Sanal ofis stopaj öder mi?
Bu nedenle sanal ofisini yasal iş adresi olarak gösteren şirketler stopaj vergisi ödemezler.
Sanal ofis mantığı nedir?
Sanal Ofis, fiziksel ofise ihtiyaç duymayanlara resmi ve yasal bir adres sağlayan kullanışlı bir ofis kiralama modelidir. Sanal Ofis, ticari faaliyette bulunan tüm kuruluşların ve vergi mükellefi olan serbest çalışanların yasal olarak gerekli resmi bir adrese sahip olmasını sağlar.
Sanal ofis şirketi nasıl kurulur?
Sanal ofisle bir işe nasıl başlanır? Öncelikle, başlatılacak işin sahipleri sanal ofisle bir anlaşma yapmalıdır. İstenen hizmetler, bu hizmetlerin fiyatı ve benzeri konularda bir anlaşmaya varılmalıdır. Anlaşmanın ardından sanal ofis hizmeti sunan şirket adresinin kullanımına izin verecek ve süreci başlatacaktır.
Sanal ofis gider gösterilir mi?
Sanal ofis giderlerinin yasal olması ve gider olarak bildirilmesi için şirketinizin ilgili yasal gerekliliklere uyması gerekir. Vergi ve iş hukuku uyumluluğu söz konusu olduğunda, ofis maliyetleri iş giderlerinin bir parçası olarak değerlendirilebilir ve vergi avantajları talep edilebilir.
Ofis ev olarak kullanılabilir mi?
Kat Mülkiyeti Kanunu’na göre, tapu dairesinde daire olarak kayıtlı taşınmazın ayrı bir bölümü, gerekli tadilatların yapılması ve tüm kat maliklerinin onayı ile onaylanması halinde konut olarak kullanılabilir.
Paylaşımlı ofis yasal mı?
Vergi dairesi ve maliye dairesi için bildirimin yapılabileceği bir adrese sahip olmak yeterlidir. Sanal ofis Türk hukukuna göre yasaldır.
Kira sözleşmesi yoksa ne olur?
Kira sözleşmesinin yazılı olması gerekmediğinden, sözleşme olmasa bile kira sözleşmesi yapılabilir. Kiracı hukuka aykırı olarak tahliye edilemez veya haklarını kullanmaktan alıkonulamaz.
Mükellef sanal ofis nedir?
Sanal ofis hizmeti kapsamında kargo ve belgeleriniz sizin adınıza teslim alınabilir ve depolanabilir, evde beklemenize gerek kalmaz. Sanal Ofis ile stopaj vergisi ödemenize gerek kalmaz! Şirket sahipleri fiziksel ofis kiraladıklarında brüt kiranın %20’sini kira stopaj vergisi olarak ödemek zorundadırlar.
Sanal adres yasal mı?
Türk Ticaret Kanunu’ndaki ifadelere göre ülkemizde sanal ofisler ve kullanımı tamamen yasaldır. Vergi numarası ile işlettiğiniz işletmenin işyeri olarak bir adresi ve iletişim kanallarının olması önemlidir. Bu bağlamda bu ofisler devletin size ulaşabileceği aracılardır.
Limited şirket sanal ofis olur mu?
Sanal ofis adresleri, ticari faaliyetlere uygun limited şirketler veya anonim şirketler kurmak için kullanılabilir. Ana faaliyeti üretim veya imalat olan şirketlerin sanal ofislere yerleşmesi mümkün değildir.
Elektronik tebligat kimler için zorunlu?
Bu yükümlülük, anonim şirketler, limited şirketler, dernekler ve vakıflar, kooperatifler, kollektif ortaklıklar ve limited şirketler gibi özel hukuka tabi tüzel kişiler için geçerlidir. Elektronik ortamda yapılan tebligat, alıcının elektronik adresine ulaştığı günü izleyen beşinci günün sonunda yapılmış sayılır.
SMMM sanal ofis olur mu?
Düzenleme nedeniyle mali müşavirler sanal ofiste çalışamıyor. Açılan işyerleri diğer serbest meslek faaliyetleri veya ticari operasyonlarla iç içe geçemeyen bağımsız ofislerdir.
Avukatlar sanal ofis kullanabilir mi?
Avukatlar sanal ofisleri kullanabilirler. Sanal ofisler, fiziksel bir ofis kiralamak zorunda kalmadan profesyonel bir iş adresi, telefon numarası ve toplantı odası hizmetleri gibi olanaklar sağlayan hizmetlerdir. Bu tür hizmetler avukatlar gibi serbest çalışanlar için uygundur.
Sanal ofis şirketi nasıl kurulur?
Sanal ofisle bir işe nasıl başlanır? Öncelikle, başlatılacak işin sahipleri sanal ofisle bir anlaşma yapmalıdır. İstenen hizmetler, bu hizmetlerin maliyeti ve benzeri konularda bir anlaşmaya varılmalıdır. Anlaşmanın ardından sanal ofis hizmeti sunan şirket adresinin kullanımına izin verecek ve süreci başlatacaktır.
Emlakçılar sanal ofis kullanabilir mi?
Bu bağlamda sanal ofis kiralama imkânı; e-ticaret şirketleri, emlakçılar, danışmanlar, mimarlar ve mühendisler gibi pek çok meslek grubu için uygundur.
Kaynak: DoraAmbulans.com.tr